lördag 10 januari 2009

Dag 9 naturdiet

Gått rätt okej idag hittills, men jag är ju givetvis hungrig som en varg. Tycker till och med att Lexas mat ser aptitlig ut=) men nu när det gått såpass lång tid så kör man ju bara på!

Sovit gott som bara den idag, inte ställt någon klocka. Peter väckte mig ca 15,30 och var halvt skräckslagen. Han typ vrålade LEXA BLÖDER!! Shit tänkte jag, så sa han att det var droppar i hallen, då fattar man ju, hon har börjat Löpa, typiskt. Jag hade räknat med Februari men hon var lite tidig. Så imorgon ska jag slänga iväg ett sms till Jeanette (som äger Lexa) och tala om att hon löper. Vi hade bestämt att hoppa över ett löp då jag trodde det skulle bli i februari och vi är bortresta då, men ska kolla hur dom vill göra med henne. För nu spelar det ju ingen roll. Dom har väl fullt upp med sin nya valpkull kan tänkas så vi får se! Åh små schäferbäbisar, finns det något gulligare?

La ett upletande åt Lexa på vägen till jobbet idag, men det blev ganska så sabbat av ett gäng harar som var mycket, mycket intressantare så vi struntade i det. Så nu sitter vi på jobbet och njuter av lugnet, är en riktigt lugn kväll idag, vilket är otroligt skönt när man jobbar helgen.

Tror att Mr John =) Har bokat hotell på Phi Phi Island idag med..åh vad gott och välbehövligt det ska bli att komma iväg.

Inga kommentarer: