fredag 2 januari 2009

Utmanad!



Jag har blivit utmanad av Emelie




1. Tre namn jag lyssnar till: Linda, Tib, Skrållan




2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag försöker vara positiv även om det kan vara svårt ibland. Jag bjuder på mig själv..




3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Kort stubin om jag är trött




4. Detta är jag rädd för: Att dåliga saker ska hända mina nära och kära




5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek från Peter, Kärlek Från mina djur, En blöt puss




6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Joddla, breakdansa, flyga




7. Detta tycker jag om att göra: Vara med häst och hund, umgås med Peter och mina vänner. Diska och laga mat




8. Detta vill jag göra just nu: Åka hem ifrån jobbet =)




9. Bästa känslan: känslan av att ha gjort någon annat något gott




10. Värsta känslan: Vara ledsen




11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: snäll, omtänksam, kärleksfull,




12. Är jag kär just nu? Jajamensan I Peter ♥




13. Jag vill gifta mig... Absolut




14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Besöka Las Vegas, skaffa barn, bli miljonär




15. Min käraste ägodel: Vet inte om man kan kalla sina djur ägodelar? I så fall är det hästen och hunden, annars tror jag nog att jag får säga min bil =)




16. Något jag vill ha i present: en klocka




17. Detta har jag på mig just nu: mjukisar och en stalltröja




18. Favoritkläder: mjukisar




19. Favoritdjur: häst, hund, delfin




20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: rock i alla former, lite rnb, lite hip hop, o lite pop




21. Favoritlåtar just nu: Maybellene I hofteholder, Gardens Tale




22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste träslöjd/tråkigaste matte




23. Stjärntecken: Stenbock




24. En bok jag älskar: Cesar och hans hundar




25. En film jag älskar: Ps I Love You




26. Tv-program jag gillar: UFC, Desperata fruarna, Greys..




27. Favoritdoft: Peter luktar väldigt gott




28. Detta äter jag gärna: Pizza, Peters mat, husmanskost




29. Dricker helst: Pepsi max




30. Favoritgodis: Äter inte godis




31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand




32. Färg på mina ögon: Blå




33. Min längd: 1.70




34. Jag tror på:




35. Jag spelar: Sims, Wii




36. Person jag beundrar: Min lillebror




37. Så här bor jag: Lägenhet




38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga alls, har gröna fingrar




39. Det här tänder mig: Humor




40. Det här gör mig avtänd: Falskhet




41. Favoritfärg:ROSA




42. Favoritcitat: "det löser sig sa han som sket i Valhalla"




43. En hemlighet jag vet: Kan jag ju inte säga för då är det inte hemlis längre..




44. Bästa present jag fått: Skulle nog säga tatueringen jag fick av mina vänner när jag fyllde 25




45. Senast köpta skiva: Eh...köper man skivor lägre?




46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon




47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min kropp




48. Udda förmåga/egenskap: Har en väldigt stark intuition som nästan alltid stämmer




49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En örn




50. Vad lyssnar du på just nu? Tv´n i bakrunden UFC




51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Umgåtts med mina vänner, just nu jobbar jag




52. Var är dina föräldrar från? Mamma- Hisingen. Pappa- Lunden




53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Sims2




54. Vilken är din favoritrestaurang? Hard Rock Cafe




55. När badade du i en pool senast? Oj, måste vart i Tunisien typ 2004 kanske




56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jajamensan




57. Hur många barn vill du ha? Max 2




58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Vet faktiskt inte




59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Oh Yes för längesen




60. Vad har du för TV-kanaler? Jätte många, precis köpt det störsa Tv paketet ifrån Telia




61. Har du åkt moped någon gång? Massa gånger




62. Har du busringt någon gång? Har inte alla det =)




63. Har du fått felparkeringsböter? Ja tyvärr




64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Aldrig, är extremt höjdrädd så det vågar jag inte




65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Kommer bli Thailand




66. Har du en egen trädgård? Inte än




67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Får nog säga Simspons




68. Kan du alla orden i nationalsången? Japp




69. Badkar eller duschkabin? Badkar




70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har nog inte sett någon film senaste månaden




71. Favoritpizza? Kebabpizza




72. Chips eller popcorn? Utan tvekan chips




73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder aldrig läppstift, men gärna lite läppglans med Rosa ton




74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Hade jag vetat att man kunde det hade jag säkert gjort det när jag var yngre =)




75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nix




76. Apelsin- eller äppeljuice? Äpple




77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Halta Lottas, med Peter och några av hans vänner




78. Favoritchoklad? Mörk Choklad




79. När röstade du senast? Missade förra valet så gången innan dess röstade jag




80. När åt du en hemodlad tomat sist? Är allergisk mot tomat




81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jajamensan




82. Är du bra på matlagning? Jag skulle nog våga påstå det ja




83. Klarar du att tanka själv? Eh ja




84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? ALDRIG




85. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi




86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Jodå




87. Vad var det senaste du handlade? Mat till Lexa




88. Har du kräkts offentligt? Jag vet faktiskt inte men antagligen




89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken har jag ju redan hittat så då är väl nästa steg mångmiljardär =)




90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Njaaee, vet inte. Kärlek växer ju fram..




91. Har du ringt något betalnummer? Ja




92. Kan man vara vän med sitt ex? Kan kan man väl, men vill man?




93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mormor




94. Hade du mycket hår som liten bebis? Ja ganska o alldeles svart var det




95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hej du har kommit till Lindas mobil..osv




96. Vad har du i din väska? En jäkla massa skit




97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Pussar Lexa och sen Peter o säger att jag älskar honom




98. Vad är du tacksam för idag? Oj en massa saker, att jag har världens underbaraste sambo, att mina djur är friska och glada, att jag har ett bra liv i det stora hela...




99. Var hittade du den här listan? Fick den av Emelie




Två personer jag vill ska fylla i denna enkät:























Och Sissi









1 kommentar:

Anonym sa...

Nu hade du lite och göra i natt!!! =)