lördag 3 januari 2009

Dag 2 Naturdiet

Hittills går det som smort med pulverdieten, kan bero på att jag är sketsjuk. Feberfrossa brukar inte direkt öka aptiten, värre blir det nog när jag känner mig piggare igen, men det är bara att kämpa på, det ska gå, i alla fall i 2 veckor, sen får jag se om jag pallar en tredje vecka. Det beror ju givetvis på hur mkt jag går ner osv, går jag ner mycket så får man ju en sporre att fortsätta lixom. Fördelen är att detta pulvret är faktiskt inte särskilt äckligt. Nutrilette kräktes jag av men nu tycker jag inte det är så farligt alls. Visst jag kan ju inte påstå att jag njuter när jag dricker det, men det går bra utan att må illa i alla fall. Nä dax att inta soffläge igen, febern vill inte ge med sig idag, mår skit rent ut sagt.

4 kommentarer:

sun moon and stars sa...

jaha...så du dietar.....du vet det va när man gör sånt kan sk kroniska sjukdomar blossa upp......varför inte köra gi...så du får i dig lite go mat o samtidigt rasar i vikt....jaja...ha det så gott o krya på dig......

Linda! sa...

Jo Sissi jag har läst det med, men jag kör nu i 2 veckor och sen blir det "vanlig" mat a la tallriksmodellen=)Behöver en liten snabbstart så jag kan bli mer motiverad nån jäkla gång=)

Anonym sa...

Vad är det för pulver du kör på? Micke gick upp en del när han började jobba utomlands. Vi köpte hem en Cambridge som även jag drack av - just för att få i mig lite nyttigheter - han rasade 9 kg på kort tid och jag blev piggare. Dricker av det ibland när jag känner att vitamindepåerna tryter.

Linda! sa...

Jag kör naturdiet, tror nog att de flesta pulver är ungefär lika samma, men tycker denna smakar helt okej. Jovisst rasar man i vikt, har gått ner 1,5 kg på 2 dagar =) Sen har jag visserligen vart sjuk med så det har nog gjort sitt. Nu ska jag bara ge FAN i att väga mig varenda dag=) Inte för än på fredag..