måndag 12 januari 2009

Dag 11 Naturdiet

Vilket skitväder man vaknade till idag då, suck.
Tur att man inte ska göra så mycket vettigt idag ändå.
Ska tvätta hela eftermiddagen och hämta ut resväskorna vi beställt på posten.
Så jag kan börja packa =) Jag menar det är ju bara en månad kvar, lika bra att börja i god tid *skratt*



Ska jobba min 4de natt på raken idag, sen är jag ledig i en dag, sen jobbar jag onsdag och torsdag igen och just det ja, söndag med. Undra vad jag tänkte när jag tog måndag och söndags passet? Såg väl antagligen bara dollar tecken och brydde mig inte så mycket om hur det skulle påverka min fritid, men men. Alltid lär man sig något



















Längtar tillbaka till snön idag

3 kommentarer:

sun moon and stars sa...

hmm blev det ens ljust ute idag...jag har ingen aning har inte satt foten utanför dörren.....haha packa redan...du behöver inte så mkt...åk med en tom väska....okej en bikini o en sarong......resten kan du köpa billigt där..........tjohej...

Anonym sa...

Du behöver inte ens ta med bikini - finns MILJONER där - superbilligt!!! =)
Inte behöver ni ta med nå speciellt mycket kläder heller för det är så billigt att slänga in på ett av alla tusen tvätterier. Då får man allt rent och snyggt i en försluten påse! *fiffigt va?
Vi hann tvätta i 2 omgångar under 2 veckor.
Vill oxå dit - nuuuu! Mina föräldrar är där och jag är hemskt arg och besviken - jag menar... Hur kan man resa till Thailand och lämna sin dotter ensam här hemma??? *fyyyy

Linda! sa...

Hehehe, nä det blir nog inte så våldsamt mycket att ta med, ett par linnen och några kjolar och shorts, kommer shoppa loss rejält där så det får bli stora resväskan med dit så allt får plats på hemvägen=)