tisdag 13 januari 2009

Dag 12 Naturdiet, JAG ÄR SMÅTT FÖRBANNAD





Och det är inte pga dieten utan ett program jag just såg på kanal 5.
Det handlade om barn som tävlade i bla Thai Boxning, på blodigt jävla allvar!
Det var föräldrarna som ville att barnen skulle tävla för dom själva är
misslyckade loosers. Jag menar en typ 7 åring ska inte behöva gå en match för att sedan storgråta om hon/han förlorar. Tack och lov för kampsports policyn i Sverige.
Här får man inte tävla för än man är i 13 års åldern, allt innan dess är enbart på lek och barnen ska ha roligt när dom tränar.
För övrigt har dagen varit full med aktivitet.
Sov lite mindre idag eftersom jag har en ledig kväll och hoppas kunna sova om en stund.
Åkte direkt till stallet och fixade och red och donade.
Var inte hemma för än strax innan kl sex.
Lagat mat till gubben min, mmmm mat,
Fick för övrigt ett "återfall" igår. Jag var så hungrig så jag nästan började lipa så jag tog en macka på jobbet, sen hade jag ångest för det hela natten. Knäppt värre!!!
Men idag har det gått bra! Inga återfall, men man märker att det går trögare nu sista veckan, tror inte jag tappat lika mycket som förra, men det gör inget. Är nöjd över att snart ha klarat av 2 veckors svält=)

Världens bästa häst

Världens bästa hund



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi va söt han när han står där å kikar..

Linda! sa...

Mm han är snuttig!

Elle sa...

Oh my God!!! Åt du EN HEL MACKA Linda!!! Fyyy dig!!! ;o)
Den var du värd!