fredag 30 januari 2009

En jäkla bra dag!!!

Idag har det hänt en massa grejer, bra grejer!!
Peters lägenhet är nu såld, skrev papper på det idag. GÖTT!!! Visserligen blev det inte så mycket för den som vi hade hoppats men den kostar att ha kvar så jag tyckte Peter tog helt rätt beslut. Sen har vi vart på banken och donat lite med vårt gemensamma konto osv, Peter ska gå över till samma bank som jag. Åxå GÖTT!! Lättare då när man har gemensam ekonomi.
Igår ringde P1 till min P2a och berättat att dom har en klocka som min gubbe kan få för ett väldans bra pris, GÖTT, eftersom Peter verkligen velat ha en riktig klocka!
Red i manegen idag, Nino var grym!!!
Vi galopperade på långsidorna som riktiga cowboys, så kul och Nino var så duktig.
Och som grädde på moset så ska jag hämta Lexa om ett par ynka timmar.
Givetvis så förstörs dagen av att jag ska jobba natt hela helgen..men det har vart så mycket annat bra idag så det gör faktiskt ingenting alls...
Och innan jobbet ikväll så blir det lite kinamat för att "fira" denna dagen =)

Inga kommentarer: