tisdag 6 januari 2009

Dag 5 Naturdiet



So far so good!


Inga hungersattacker idag och jag känner mig faktiskt mycket piggare än vad jag gjort sen jag började dieta. Kan bero på att jag faktiskt börjar bli frisk från förkylningen med.

Idag kommer det bli en utmaning förstås, jag och Peter ska upp till mina päron och äta lite middag. Kul o bara sitta och titta på? Får ta med mig en påse pulver dit helt enkelt, suck.




Rosa Faran är lagad, tack min älskling!!!


Jag har klarat mig hur bra som helst utan bilen då jag i normala fall ändå går precis överallt. Det som har varit jobbigt är att jag kan inte åka och köpa hund och hästmat när jag vill. Och inget av det är något man kan släpa med sig på en spårvagn eller buss. Det är alldeles för tungt. Så det ska bli skönt att kunna åka iväg på ärenden när jag vill igen. Jag har ju ingenting alls emot att åka med Peter och göra sånna grejer, tvärtom. Det är ju bara det att han slutar jobbet runt 16-tiden och då vill man INTE åka över på hisings-sidan, bättre att kunna göra det mitt på dagen!
Imorgon ska jag vaccinera mig, tjohooooo!!!

Inga kommentarer: