onsdag 21 januari 2009

LEXA!!!!!

Imorgon bitti kommer Torgny och hämtar min bäbis!!
Hon har löpt tillräckligt länge för att bli parad igen, och denna gången ska det bara gå! Så är det lixom klart sen med valpar för hennes del, och det är skönt får då behöver jag inte vara utan henne något mer. Jag hatar att vara utan henne. Det är ju hon och jag, alltid.
Hon är med mig på jobbet, i stallet, ja överallt där jag är där är Lexa, min skugga =)
Crap, kom just på att jag glömt klippa klorna idag igen!! Skit åxå!
Vill ju alltid lämna henne fin och fräsch, men inget jag kan göra åt det nu,så.
Hur som helst så åker hon imorgon, men hon kommer igen någon gång nästa vecka, så det blir inte så länge, men för mig är det länge=) Värre är ju när hon ska ha sina valpar, det är lääänge det, typ 2,5 månad, usch. Men sen är det klart!! Det är bra.
Tänk om hon får en långhårig pojkbäbisvalp?! Kan jag verkligen låta det bara passera då??! Hmm, vore ju perfekt med en valp till våren, eller hur PETER?=) Nu svamlar jag igen...
Men jag har alltid gillat långhåriga schäfrar, vissa hatar dom, men jag tycker dom är sååå fina!
Såg att Jeanette o Torgnys (Lexas ägare) senaste kull inehöll just ett litet långhår, de är 3-4 veckor nu, så underbart fina, gå gärna in och titta på deras hemsida KLICKA här. Hjärtat slår ju dubbelslag...

Inga kommentarer: