torsdag 8 januari 2009

Dag 7 Naturdiet

Ja när denna dagen är slut så har det gått en vecka!
På lördag morgon ska jag officiellt "väga in" mig igen för att se hur mycket utdelning det har gett. Idag kommer det nog gå lätt som en plätt för jag har massor att göra hela dagen. Ska till stallet, köpa foder, ta in hästar så jag är inte hemma igen för än tidigast halv sex i kväll.

Peter va ju så söt igår! Vi hade ju kutat runt och letat efter guitar hero utan lycka.
Så satt han vid datorn igår så frågade han vad vi har för postnummer (nej, han har inte lärt sig det) så sa jag det och frågade vad ska du med det till? O han bara- Jo jag har beställt guitar hero till dig i födelsedagspresent! Hihi Gulligt! Lika bra han berättade det för annars hade ju jag köpt det om jag sprungit på det någonstans. Så jag ska få Guitar Hero snart, tjohooo. Blir perfekt om jag får det innan jag fyller år, för familjen kommer hit då, och jag vet att pappa och brorsan kommer garanterat tycka om det så det blir skoj. I stället för att bara sitta och glo och käka bulle för att man ska lixom. Så kan man likväl ha lite skoj! Over and Out

1 kommentar:

sun moon and stars sa...

du är en riktigt kämpare du.......o snart är det bikini i thailand..det som hägrar som mål kan jag tro.........där behöver inte mkt mer än en bikini o sarong...så fuktigt o varmt.....gott gott.......ta inte med kläder köp dem där........kram o trevlig helg s