söndag 4 januari 2009

Dag 3 Naturdiet

Ja då har man precis druckit middag =)
Funkar fortfarande fint med pulvet trots att jag mår mycket mycket bättre idag.
Tog dock en liten skvätt soppa på lunchen men det var bara för att lindra halsen och få lite varmt i kroppen. Har svårt att tro att det ska kunna skada så att säga.

Idag har jag faktiskt varit utomhus en liten stund. Eller ja, jag har i alla fall
suttit i bilen. Jag, Peter och Lexa åkte ut en sväng till Kållered för att handla mat till
Lexa, sen åkte vi till Stadium XXL för att kolla resväska till Thailand. Dom hade en
som va okej, men vi får se. Sen åkte vi till hundrastgården vid Mölndalsvägen
så Lexa fick springa av sig lite, det var välbehövligt!
Efter denna lilla tripp så var jag helt slut.
Men nu verkar krafterna komma tillbaka lite så nu ska jag ut med Lexa till Parken och
lägga lite uppletande och något litet, litet spår till henne så hon får använda skallen
lite. Men först en kopp varmt kaffe...

Hopp och hej

Inga kommentarer: