lördag 31 januari 2009

Nu har vi återgått till det normala...

Nu är min lilla fis hemma igen. Hämtade henne på G4 för Torgny hade vart bussig och tagit med sig henne hemifrån. Väl på G4 fick Lexa åka stora väktarbussen=) Fasst bara sisådär ett par meter, men hon var nog allt lite mallig ändå *s*
Hon blev tokglad flög omkring och hoppade på både mig och Peter och lite på Torgny i förvirringen=)
Så åkte vi hem en stund innan jag och Lexa skulle bege oss till jobbet.
Hon var sååå trött! Däckade i sin bädd på en gång.
Men jag tyckte det var bäst att komma in i rutinerna igen så fort som möjligt så hon fick allt följa med till jobbet som vanligt.
På jobbet fick hon en go dusch och lite massage och klorna blev klippta. Lite Lexa Spa =)

Nu har vi precis vaknat och ätit lite frukost så snart ska vi promenera upp till stallet..
Blir lite mys några timmar innan det är dax att gå till jobbet igen.

Hej hopp

2 kommentarer:

Jeanette W sa...

Va skönt att hon e hemma hos matte igen...kan tro att hon njuter. Ja ja, hon hade det ju lite trevligt på annat sätt några dagar :-) Ta nu väl hand om henne...fast det vet jag ju att du redan gör! Nu håller vi alla tummar & tassar.

Linda! sa...

Ja det är underbart att ha henne hemma. Och hon hade nog väldans trevligt på sin "semester" =)
Vi haller i allt som går för att det ska ta sig ordentligt denna gång...