onsdag 14 januari 2009

Dag 13

Ja då var det bara 2 dagar kvar sen är eländet över, i alla fall bitvis. Får ju i alla fall äta ett mål MAT om dagen sen.. ska bli såååå gött.

Ska till läkare imorgon förhoppnigsvis, ta tag i mina sömnproblem. Har insett att det är inte normalt att somna kl 23 och sen vakna vid 02 och vara pigg som en mört och inte kunna somna om på hela natten. Får se vad dom säger. Fanns ingen tid att boka in sig på lååång tid så jag skulle få en akuttid imorgon om jag ringer direkt kl 7 när dom öppnar.
Jag vet ju att det är pga nattarbetet som jag har sömnproblem.
Men jag sover hur bra som helst på dagarna när jag har jobbat, det är när jag är ledig det ballar ur, och det spelar ingen roll om jag går upp snortidigt, kan ändå inte somna på kvällen sen och det börjar slita lite väl mycket nu. Jag orkar nästan inte ha ett normalt liv för jag är så trött på dagarna då jag är ledig och jag vägrar sova bort mina lediga dagar. Så jag hoppas dom har någon bra lösning. Det återstår att se..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur det gått nu da.. Hur mycket har du rasat. *nyfiken* Fan det är skit duktigt att du har druckit den sörjan i 2 veckor..

Linda! sa...

Vet inte exakt än, men sist jag vägde mig var det -6kg. Hoppas på att ha tappat 8 till på fredag, men får se.
Hur går det själv??

Anonym sa...

fan va bra.. Märker du på kläder å så att det är försort å så eller...Det är kanske det man skulle ge sig fan på att göra ändå... Blä... =( Ja det är väl bara att vänja sig. Äh det går sådär.. äter sunt å motionera varje dag..allt gick jätte bra fram tills jag gjorde illa foten. då tappade jag suget.. fick tillbaka det idag när jag var ute å promenerade. det va is i en uppförsbacke så jag gled ner så jag gjorde något dumt med foten när jag försökte hoppa åt sidan..
Hoppas att den blir bra snart så jag får börja hoppa igen.. =)

Anonym sa...

Byxorna jag har sitter skitkasst, och det är ju bra men det är dyrt med kläder.
;an kan inte vara motiverad jämt vet du..man har sina svackor och det måste man få ha annars pallar man ju aldrig..

Linda