torsdag 13 januari 2011

10 saker du inte visste om mig

1. Jag hatar att bli smutsig om händerna, måste tvätta mig direkt om jag får nåt gojs på handen.
inte så jag måste stå och skrubba i 2 dagar efteråt, men det måste bort.

2. Sk tidsoptimister är det värsta jag vet. Har man avtalat en tid så ska man bannemej komma i tid tycker det är brist på respekt att gång på gång komma sent.

3. Jag har en touch av tvångstankar, låter som värsta psykot men det är inte så allvarligt :)

4. Jag har ridit sedan jag var 6 år gammal, första hästen jag red på hette Tarzan

5. Jag älskar Astrid Lindgren filmer

6. Perfektionist

7. Tror på spöken

8. Gråter väldigt lätt

9. Vill ha barn innan jag är 30, kan bli jäkligt tajt..för jag vill dricka bärs på altanen i sommar :)

10. Är lite rädd för vår dator just nu så låter som om den ska lyfta..så jag slutar här för tillfället!

Inga kommentarer: