tisdag 11 januari 2011

Bloggfavoriter

Jag läser faktiskt en hel del bloggar. Är man nattarbetare så är man :)
Först och främst kollar jag in Virrans , Elles . De andra tjejerna i vårt lilla kompisgäng uppdaterar så sällan, men när dom gör det kikar jag på deras med.
Några kändisbloggare är jag inne på ibland är bla Kissies, mest för att jag stör mig som fan på henne :) Katrin Zytomierska har en ganska kul blogg.
Ja sen e det väl några till..

Nu är det bara 9 dagar kvar till flytt, kan åtminstonde säga att vi flyttar nästa vecka nu.
Fick sagt det till våra grannar igår med, det kändes skönt faktiskt.
Dom har själva planer på att eventuellt flytta och det kan jag förstå. Dom betalar 10 000 per månad för sin lägenhet, men det är inte annat än yta. Den är inte heller fixad eller renoverad. Å andra sidan om dom inte köper sig ett eget hus utan vill bo i lägenhet så finns det nog ingenstans där du kan ha 5 bilar ståendes utanför :)

På måndag kväll ska vi till huset och träffa säljarna och gå igenom alla praktiska saker man bör veta, ska bli kul att få se det en gång till innan vi flyttar in. Man glömmer ju lite detaljer och så när det gått ett tag. Det som oroar mig en aning är väglaget, om det är blixthalka på flyttdagen blir det ingen rolig flytt allas, det är ju lixom inte speciellt kul i vanliga fall. Men det löser sig!
Ha en fin dag allihop!

Inga kommentarer: