fredag 14 januari 2011

Dåliga vanor och laster

Oj..vart ska vi börja nu igen då :)

Jag röker, både dålig vana och last.
Jag tar gärna den där lilla extra portionen till middag, ni vet den där som gör att man får ont i magen och soffsjunk med tillhörande ångest.
Dricker på tok för mycket kaffe.
Har svårt att säga nej.
Jag fullkomligt hatar när jag har det stökigt omkring mig, men har ofta roligare saker för mig än att ta tag i problemet och blir istället sur och grinig.
Har förmodligen världens sämsta morgonhumör.

Jag har förmodligen ännu mera både dåliga vanor och laster..men min hjärna orkar inte gräva fram informationen för tillfället.
Ska spendera hela helgen på jobbet, vilket är mindre upplyftande.
Speciellt när jag jobbade kväll i onsdags och i princip städade hela huset och fixade och donade. När jag kom idag var det som att kliva in i villa uppochner. Väldigt tråkigt!
Behöver definitivt den kommande ledigheten för att inte bli vansinnig här!

Inga kommentarer: