onsdag 19 januari 2011

Saker jag ångrar

Det är väl egentligen väldigt dumt att ångra en massa saker..och rent krasst så ångrar jag väl ingenting. Däremot kan jag önska att jag tex satsade lite mer på skolan, att jag inte ödslade en massa år på pojkvänner som var hjärndöda, att jag skulle våga söka till Idol (låter skittöntigt) jag vet, men en sångkarriär hade ju faktiskt varit en dröm..att jag inte tänkte på det när jag skulle skriva om mina drömmar :) Men det finns såklart grejer jag har fegat ut men så gärna hade velat.
Men man kan ju hoppas att allt har sin mening, det finns en anledning till det jag inte har gjort så att säga. Och det är ju inte precis så att jag inte likväl skulle kunna göra dessa grejerna nu, men med åren blir man väl kanske lite klokare i alla fall och inser sina begränsningar.

Jag hatar att plugga så det vill jag ju inte göra ändå..
Expojkvännerna har förmodligen gjort mig till en väldigt självständig människa..
Sångkarriärsdrömmen..hmm ja, med tanke på hur musikindustrin ser ut idag så behöver man ju inte ens kunna ta en ton..vilket är synd..för dom som kan får sällan chansen..
Nu är inte jag på något sett skitbra på att sjunga..men jag älskar det, och jag kan någorlunda så med modifiering hade det säkert kunnat låta alla tiders :)
Men skit i det nu.. till något helt annat

SISTA NATTEN I SÄVEDALEN!!!!
Tror ni det känns gött eller??"!!!
Imorgon kommer det bli en riktigt jobbig dag..banken, bära, kånga..men åh vad det ska bli skönt.
Började räkna när det var typ runt 70 dagar kvar någonting sånt..
Nu är det imorgon!!
Härryda here we come!!!

Inga kommentarer: