söndag 9 januari 2011

Mina favoritsaker

Hmm..jag har så många saker som är mina favvisar.
Jag är tex en sucker för doftjus och ljusstakar.
Har en skitstor lykta som Peter köpte för ca 2 år sedan och den är definitivt en favorit. Mina burkar och askar är favoriter allihopa. Det får gärna vara burkar till allt i princip. Jag gillar rosa saker..så det mesta som är rosa är egentligen ganska fint. Hmm jag har ett favvohalsband..fick det av Peter för ett tag sedan. Massor med dödskallar med swarovski (stavning) kristaller på. Älskar döskallar.
Jag är nog en pryltjej, så prylar, alltså heminredningsprylar tycker jag är fantastiskt trevligt. Önskar dock jag var lite bättre på just heminredning, jag har inte alltid öga för att få det sådär mysigt och fint som framförallt en av mina vänner har, Elle. Hon är fantastisk på det där, typ Maria Montazami varianten :)
Jag har ett camé halsband jag fått av min mormor, jag har knappt tagit ur det ur lådan för det är gammalt och antikt, det älskar jag.
Min förlovningsring är såklart en favoritsak då affektionsvärdet är högt.
Som sagt jag har väldigt många saker som jag håller kärt.
Förmodligen så är jag mer materialistisk än jag trodde :)

Inga kommentarer: