onsdag 5 januari 2011

Kärlek

Oj, jag tycker det är svårt att sätta ord på det.
Men för mig är kärlek allt möjligt. Gester, handlingar, ord..ja det är många saker.
Det behöver inte vara några stora saker.
Jag har kärleken i Peter, mina djur, vänner, min familj osv.
Kärlek för mig beskrivs nog enklast som en känsla.
Kärlek och kär betyder inte alltid samma sak.

Idag kommer jag dock finna kärleken i min soffa :)
Slutar jobba om lite mindre än 4 hemska timmar, då ska jag hem och toksova.
När jag vaknat hoppas jag på att orka åka en svän till Allum och spana in lite gardiner och sånt på rean, jag vågar dock knappt spendera några pengar innan allt är betalt den 20 Januari :) Förutom att promenera med hundarna så ska jag inte göra många knop idag.
Känner mig förkyld och nästan lite febrig för tillfället, men jag hoppas att det är för att jag är så in i bänken trött. 80 timmars mertid känns en aning kan jag säga.

15 långa dagar kvar!! kan det inte gå liiite snabbare, tack!

Inga kommentarer: