söndag 16 januari 2011

Första kyssen!

Jahopp nu ska man försöka tänka tillbaka en massa år igen..
Detta var inte det lättaste vill jag lova.
Tänker tillbaka på ryska posten osv..men jag kan helt ärligt inte komma ihåg med vem eller när jag fick min första kyss. Alltså, kyss, då tänker ju jag fjortishångel så att säga. Inte bara puss på munnen :) men jag kan verkligen inte komma ihåg..
När man var "ihop" med någon i typ mellanstadiet och sånt så höll man ju knappt handen, och oftast var det fler som var ihop med samma kille :)
Så det borde ju vara i sjuan någonstans där..
Jag tror faktiskt det kan ha varit Jacob Rydholm..bevare mig väl.
Kanske någon annan som vet mer exakt?? :)
Jag vet i alla fall att han motade ut mig på baksidan vid vår fritidsgård "stacken" och typ våldshånglade med mig. Varför vet jag inte :) Men det är väl ungefär såpass långt tillbaka jag kan komma ihåg..
Sen var det nån tjomme på nåt gothia disco med, men jag minns inte om det var innan eller efter Rydholm incidenten..

Folköl, kålltorp och stacken resulterade i en hel del hånglade på den tiden.
Det var ju nästan det som helgerna gick ut på :) men roligt var det!! Förmodligen en av dom bästa tiderna i mitt liv. Allt gick ut på att "hämta ut" folköl från kiosken Blosset, bli lite full, gå på nån fest, röka alldeles för många cigg och få skäll av mamma :)
Ett väldigt bekymmersfritt liv..och många knasiga och roliga minnen

Inga kommentarer: