torsdag 27 januari 2011

Detta upprör mig

När man inte har rätt till sin åsikt utan ska försöka övertalas till att tycka på någon annans sätt. Diskussioner är bra, men jag har mina åsikter och låt mig gärna ha det. Även om inte just du gillar dom.

Människor som inte vågar stå för sin person utan försöker framställa sig till något annat.

Politik, kan man bli annat än upprörd av det :)

Övergrepp, allt ifrån verbala till fysiska, mot likväl människor som djur.
Jag är ingen person som tar till nävarna i första taget, men ser jag dig slå någon människa eller ett djur som inte kan försvara sig så räkna med att du får en fet smäll tillbaka.

Orättvisa

Som vanligt kan jag säkert gräva fram mycket mer som upprör mig, men då blir jag bara upprörd :)

Idag är det återigen en fixar dag i hemmet. Vilken tur att jag tog semester, hade ju aldrig kommit någonvart annars. Kartonghögen krymper en del för varje dag och nu är det faktiskt inte överdrivet mycket kvar.
Ska dona lite till här sedan får det bli en promenad med jyckarna och en sväng in till Landvetter och handla lite. Är strålande sol idag så trots kylan vägrar jag sitta inne och glo hela dagen.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: