onsdag 12 januari 2011

Mina syskon del 2

Min lillasyster Carolin aka Carro föddes 1990. Hon passade på att trilla ut när pappa hade födelsedagsfest hemma då pappa är född den 1 November och Carro den 3dje.
Även Carro var flera veckor för tidig, 5-6 veckor om jag inte minns fel.
Så hon var så pytteliten, så hon var på sjukhus de första veckorna.
Hon var världens snällaste bebis, sa aldrig något, bara flinade stort. Så mina föräldrar var väl lite bekymrade om ifall allt stod rätt till med henne, men det gjorde det ju :) eller ja, helt hundra kan man väl inte vara ;-)
Vår relation är väl som humle och dumle litegranna. Vi pratar i telefon varje dag, ställer alltid upp för varandra. Carro har ju redan hunnit bli 20 år.
Eftersom brorsan alltid har varit sjuk så har jag och Carro varit mycket hos mormor och Lasse eftersom han var så mycket på sjukhus. Så jag och Carro har lixom alltid hängt ihop.
Vi delar vårt intresse för hästarna och Carro har en del i Nino. Det är väl mitt fel att jag släpade upp carro till stallet när hon var runt 4 år, sedan dess har jag inte fått henne därifrån :)
Hon är väldens bästa syster och vän och jag skulle göra vad som helst för mina syskon!
Älskar dig Carrobarro

Inga kommentarer: