onsdag 26 januari 2011

Mina dåliga sidor

Eftersom alla byter till lite fräckare teckensnitt så var jag tvungen att följa trenden helt enkelt:)

Ja då har vi kommit fram till mina dåliga sidor tror jag bestämt.

*Usel förlorare, om det gäller något jag vet att jag kan så blir jag skitsur om jag förlorar.

* Pratar först och tänker sen.

*Extremt dåligt morgonhumör.

*Oekonomisk

*Röker

*Är dålig på att ta kritik både positiv och negativ.

*Hänger upp mig på grejer. Om ngn säger nåt som jag kan tolka negativt så ältar jag det till förbannelse. Det behöver inte ens vara menat så som personen sa det :)

*Kort stubin

Ja det finns säkerligen en hel hög fler dåliga sidor, men man kan ju bli deprimerad för mindre :)

Annars idag så har det vart en jäkligt kall dag.
Var i stallet under dagen, blev inomhusridning idag igen. Märkligt hur det ena dagen kan vara runt 0 grader för att några timmar senare ligga på -10. Skumt!
Hälsade på lilla morsan en sväng när jag ändå var i "stan" :)
Lagade lasagne till middag och nu ska jag placera arslet i soffan och bli där resten av kvällen tror jag bestämt. Att man kan vara så trött på kvällarna trots att man är ledig?
Jaja dravel dravel
Ha en fin kväll

Inga kommentarer: