söndag 9 januari 2011

Mina vänner

Jag har en hel del "bekanta" men så finns det några få som jag betraktar som mina vänner. Dom som jag skulle kunna göra vad som helst för, dom som jag alltid ringer, oavsett om det är något eller för att bara prata skit. Några av dom pratar jag med i telefonen dagligdax och några mer sporadiskt, men när vi ses har det inte gått en dag. Det känns aldrig konstigt att vare sig prata eller umgås med mina vänner. Och den sk pinsamma tystnaden existerar inte. Som ex, Virran kan jag ha i luren i säkert en halvtimma på natten när vi jobbar samtididgt, men vi säger inte så möe :), troligtvis för att man är mer död än levande kl 4 på morgonen. Mina vänner betyder oerhört mycket för mig och dom har en gigantisk plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha det. Skulle aldrig önskat mig några andra än just mina fina, fantastiska vänner! Älskar er enorm mycket allihop!! Ni vet så väl vilka ni är

Inga kommentarer: